Tjena tjena kvälls brénaa! ;)

0kommentarer






Hej och välkomna!
Nä du så äre inte läget nu för nu har väl alla gått hem till sitt för att ta de lilla lugna?
Eller vissa kan inte ta de lungt bara! Den går hem/bakom en buske eller hem till någon annan
och tar de o lugnt?
Trevligt trevligt.

Jag åkte bil hem med en snäll mamma. Det är LUGNT.
och nu sitter jag i sängen och fnittrar med käften full av ... fan etiketten är borta.
kanske oxå följde med?
men du vet sånthär reningsmedel man sprejar för att få dirty ytor att bli snälla igen.
De varken var eller är gott! Ja ve inte va de ville in i min mun å göra men du vet såna impuls grejer
vissa hjärnceller får för sig att göra, blir som små less på dem ibland.
Kan inte jag få va med och bestämma själv hur jag vill att jag ska göra med mig själv?
Komplicerat ? rimmar på min mun är polerad? fast Ne...

Äsch snacka skit! Men pappa vagöruu ?? FISKAR!
Nä inga parodier på mossor i ugglen!
Nej fan nu blev de fel ugglor i mossen ? what ävver käka näver som en bäver!

Nu tyck ja du kan lugna ner dig och sova, hör ju fan ända hit vad som förse försi`?? ah går..
Natti natti

Pis and Löv to äveryuann

En gamm bild på JA 1,5 h höll ja på skriva men mena ju ÅR




Kommentera

Publiceras ej