Är det slut? ...

0kommentarer




Rövben!
Fuck you!!, HATAR DIG mest av allt jäkla svikare!
Jag som alltid tog med dig vart jag än gick eller vad jag än gjorde!
Du är den enda som kommit mig så nära och du har fått veta alla mina hemligheter,
även andras.
Du är den som ständigt fått se mig i alla lägen, glad, ledsen, förbannad, Naken, you name it!
Du har till och med fått följa mig när jag duschat, då har du suttit och sjungit för mig.
Men vad hände? Vad betyder det här?
Jag trodde verkligen vi kunde dela allt med varandra!
Fatta att detta tar hårt på mig! :'(
Hur ska jag kunna leva utan dig vid min sida?
Denna dagen var nog för mig, jag klarar de inte!
Jag är handikappad och naken utan dig! Lämna mig inte såhär ...
Jag vet inte vad jag ska göra, Jag älskar ju Dig egentligen.. :'( Hjälp mig någon..



Animal Kingdom – Dont Trust Me (Made Famous by 3OH!3)

Min Älskade mobiltelefon, De skulle ju alltid vara jag och du, men vad händer med oss nu?




Kommentera

Publiceras ej