SKUMBANAN!

0kommentarer




Jag känner mig riktigt skum!
Är förbannad på min telefon dessutom som är ännu skummare!
Och på allt detta skulle jag behöva ett riktigt långt varmt Skumbad.
Men har jag nåt badkar då? Nej inte har jag de!
Så här får man ligga och fräta av skumhetskänsla i soffan bara.


Anledning till att jag känner mig skum?

Skulle dra på gymmet kl 8 ikv me isak och joel.
Min mobil eju skum så ja visste inte om dom hade hört av sig.
Ligger ii soffan och hör ngt mummel utanför fönstret. De va ju grabsen!
Jag vaknar och inser att jag somnat, djupt.
Hoppar upp och blir mega pigg, de är vad jag kallar powernap de!
Sov cirka 20 min.
Sen på gymmet var jag hyper men orkade ändå inte börja göra nåt, så ja spelade spel
på Joels telefon.
Råkade se en väldigt söt kille oxå, hehe.
sen ville jag dansa, och till slut satte jag igång med mina övningar i superspeed.
Sen vare klart!
Nu känner jag mig jätte konstig :S

Anledningen till att mobilen är skum?

Ja, de har jag som inget vettigt svar på!
De hela hände såhär,
Jag skulle gå på Ica med Sofia, hade lågt batteri så
jag tänkte spara så jag stängde av den
(vilket jag aldrig någonsin under några omständigheter brukar göra)
Och dehär var nog den sista gången oxå.
För nu får jag som inte igång den riktitg..
Den hamnar på bakgrundsbilden, sen står det "söker"
men den  verkar vara jävligt dålig på de
eftersom processen inte verkar leda någon vart!
Den lixxxom "uppdaterar" var 5min, skärmen blir svart,
sen lyser den upp och visar bakgrundsbilden.
Men inget går att göra, inte ens trycka på menyn.
Jag stängde av den och ladda den medans ja var på gymmet, men den funkar fortfarande inte...
Nu blev ja förbannad igen, på riktigt!
Slängde iväg den i väggen...
Men nu vet ni, så knacka på eller skriv på msn eller facebook om de är något!


Anledningen till att jag inte har ett badkar?

Nä skoja, va troru själv! Men en BadKarl skulle vara trevlig som sällskap, jag
som har lite fobi för vatten. iof sjövatten och djup men ändå.
Och vrf inte en köksman och en städman och en Man i allmänhet?
Puss på min Blivande man! :*


Drygt, har skum i munnen oxå.. är som en tvättsvamp ikväll.
Ska ta en dusch med öppen mun, kanske.. Och drömma om min Badkarl! <3







Kommentera

Publiceras ej