RÖV

0kommentarer




Vaknade 15.15 ... 6 nya händelser på fb, 6 hade skrivit på msn och 6 nya sms på mobilen. första messet fick jag 09.09 håller jag på att bli tokig??
Fan va törstig jag är! Kan inte ngn komma å göra en god drink åt mig?
Alkoholfri tack!

Vaknade med världens huvudvärk, och jag drack sist i förrgår ??
Hann som inte bli bakis igår.
äsch vette fan vad ja snackar om.
vill bara lägga mig igen men kl är halv 5. ..

trodde de skulle vara soligt idag. men de e fan lika grått å dystert ute
som färgnyanserna på mina persienner.

Har 4 alternativ för kvällen:

  • Gymma
  • Vara med B-rudar och se film och snacka girltalk
  • vara med en vän som ja inte varit med på månader
  • Eller ligga hemma själv och tycka synd om mig, sova tidigt

De blir nog punkt 2 som de ser ut nu!




Puss punktering

Kommentera

Publiceras ej