Mumsdå

1kommentarer





Underbar dag! :) Har varit jätte glad !
Naturkunskapen var rolig x) haha
Jag och Linn var ju awesome, fast de va ja som gjorde allt och fattade mest. fast ne.
Fick som fråga fredrik och fredrik  igen :P

När jag kom hem började jag städa istället för att säga mig vd datorn och gurgla.
Fan så fint de blev :D
Har börjat regna under kvällen.

Har gjort chokladbollar, klantade mig visst lite 2 ggr så de har tagit 1 timma och göra dom xD
Men måste kila nu med smeten till anna och rulla klart dom där! (Eftersom den är för kladdig (a) )
Plugg, (Ison kommer oxå) MASSA CHOKLADBOLLAR eftersom hon oxå gjort de :D sen bonde söker fru och sista avsnttet på
Kungarna av tylösand <3
Mysigt!!

Hejssvejs

Kaffe och goochoklad gör en flicka pigg och glad!





1 kommentarer

sofia

02 Nov 2010 16:26

Fan var gott med choklad !! vi måste ta den där disney kvällen efter lovet !!!

Kommentera

Publiceras ej