SJUUUUUKT!

0kommentarer

Dett Àr sÄ otroligt sjukt! Blir jÀtte ledsen.

TÀnk att det finns sÄ mÄnga sjuka och Àckliga

mÀnniskor.

och detta Àr bara 1 exempel av flera miljoner.






”Min kille hade sex med sin syster”

2010-03-06
fĂ„r barn om en vecka PĂ„ Fridas egen födelsedagsfest kom hon pĂ„ sambon med att ha sex med sin lillasyster. Frida hamnade pĂ„ psyket och flyttade sedan ut frĂ„n parets lĂ€genhet. Om en vecka berĂ€knas hon föda deras gemensamma barn – som hon nu vill ha ensam vĂ„rdnad om.

Fridas sambo ringde sjĂ€lv polisen – nu riskerar syskonen fĂ€ngelse för incest

KALMAR. Gravida Frida fyllde 22 Ă„r. Det var fest.

– Jag gick ut i köket och dĂ€r hade min sambo sex med sin egen syster, sĂ€ger hon.

Nu Àr syskonen Ätalade för incest.

Och i nÀsta vecka ska Frida föda.

Lyckan blev inte lÄngvarig för Frida, som egentligen heter nÄgot annat. För drygt ett Är sedan trÀffade hon en kille, ett och ett halvt Är yngre Àn hon sjÀlv. De blev ett par och snart var hon gravid.

I somras flyttade hon in i hans lÀgenhet i Kalmar. De planerade sin framtid tillsammans.

Han hade vÀxt upp med flera syskon och hon upplevde hans familj som lite konstig, hemlighetsfull. SjÀlv vÀxte hon upp pÄ en ort utanför Kalmar.

”Han ville gĂ„ ut”

I början av november förra Äret fyllde Frida 22 Är. Hon var pÄ vÀg in i sjÀtte mÄnaden.

– Vi hade brĂ„kat dagarna innan och han ville att vi skulle gĂ„ ut och fira. Men jag var gravid och kunde inte dricka sĂ„ vi bestĂ€mde oss för att fira med kompisar hemma i vĂ„r lĂ€genhet.

Det Äts och dracks och alla hade trevligt. Sambons 17-Äriga syster var en av gÀsterna. Frida hade trÀffat henne flera gÄnger tidigare.

– Min sambos syster var ledsen och han tröstade henne. Jag mĂ€rkte att han flera gĂ„nger kallade henne mitt namn. Och jag betonade för honom att jag ocksĂ„ var dĂ€r.

Systern lÀmnade plötsligt lÀgenheten. Alla letade efter henne.

– Vi försökte fĂ„ in henne. SjĂ€lv var jag mycket trött och ville sova. Min kille hade tidigare pĂ„ kvĂ€llen stött pĂ„ min kompis, men jag orkade inte tjafsa utan tĂ€nkte snacka med honom om det pĂ„ morgonen.

”Hörde ett stön”

Vid fyratiden pÄ natten var bara Frida, sambon och systern kvar i lÀgenheten.

– Jag plockade undan, diskade och kĂ€nde panik över att det var sĂ„ sent. Jag la mig och lĂ€t de bĂ„da andra vara.

– NĂ€r jag lĂ„g i sĂ€ngen hörde jag plötsligt ett stön.

Oron malde inom Frida.

– Jag gick upp, jag vet inte vad jag tĂ€nkte. Jag sprang ut i köket och dĂ€r i en fĂ„tölj hade min sambo sex med sin lillasyster. Det var ingen tvekan om vad de höll pĂ„ med.

Hon sprang fram, slog sin sambo i ansiktet, skrek och frÄgade vad de höll pÄ med.

– Du vill ju Ă€ndĂ„ inte ha sex med mig, svarade sambon.

Sedan förklarade han att han insÄg vad han hade gjort, att han skulle hamna i fÀngelse.

– Han ringde sjĂ€lv polisen och anmĂ€lde sig. Samtidigt försökte hans syster be mig om ursĂ€kt men jag ville bara bli av med henne.

Ville bara dÀrifrÄn

Frida har ingen aning om syskonen haft sex tidigare eller om det var första gÄngen. DÄ ville hon bara lÀmna lÀgenheten och sin sambo sÄ fort som möjligt.

– Polisen kom och tog alla vĂ„ra uppgifter. SjĂ€lv kördes jag till psyket dĂ€r jag fick stanna nĂ„gra timmar. Hans familj hörde av sig och ville att jag inte skulle berĂ€tta nĂ„got om vad som hĂ€nt.

Frida flyttade till en slÀkting och tvÄ veckor senare hade hon fÄtt en egen lÀgenhet. DÀr stÄr nu den röda barnvagnen redo. Födseln Àr planerad om en vecka.

– Han kommer inte att vara med dĂ„. Min mamma kommer att vara hos mig under förlossningen.

Sambon förstÄr inte varför hon vill ha ensam vÄrdnad om barnet, sÀger Frida:

– Han vill ha mig tillbaka, men sĂ„ blir det aldrig. Han kan fĂ„ trĂ€ffa vĂ„rt barn, men bara korta stunder. Och dĂ„ ska jag vara med.

BÄda Àr Ätalade

Syskonen Àr nu Ätalade för att ha haft sex med varandra och riskerar att hamna i fÀngelse i upp till ett Är. Förutom Frida ska tre poliser som kom till lÀgenheten höras som vittnen. TimslÄnga förhör med syskonparet ingÄr ocksÄ i bevisningen.

Men utredningen Àr sekretessbelagd och syskonens advokater, Bo Runnquist och Louise Wassberg, vill inte sÀga nÄgot om vad syskonen sagt i förhören.

– Min förre sambo har ju erkĂ€nt men sĂ€ger att han inte minns allt i detalj. Han syster hĂ€vdar att hon inte kommer ihĂ„g vad som hĂ€nde, sĂ€ger Frida.

Kommentera

Publiceras ej