Stööörd

0kommentarer


Störda jävla dag! Vakna av ett jävla brak över huvudet på mig! Trodde jag skulle dö av någon bomb eller nåt.
Skit äckligt. Bästa väckningen någonsin, verkligen!
Bara grått regn buller och blixt, blir ju nästan depp.
Visst åska och smattrande regn på taket kan vara mysigt, men bara IBLAND inte en hel jäkla dag!
Vill ha sol och ligga ute i gräset med mp3n och bara njuta, men istället får man sitta här inne med
en stor myströja och tagga upp sig själv för att inte få ett sinnesutrbrott!
Okej jag kanske överdriver lite men är så göra lös. En joggingtur hde inte heller satt fel nu men fuckfuck vädret som förstör min dag :O

Det enda jag gjort idag är ätit och spelat Piano!

Så vad kan man göra nu? Men Baka är great? Chokladbollar är enkelt, Tack för tipset Mathilda! Nu ska jag dra och göra massa :]



Kommentera

Publiceras ej