Schitzo

0kommentarer

Sitter på bussen. Känns väldigt drygt måste jag säga! Denna bussen går via Åsele så jag måste stanna där minst en timma innan jag kan åka vidare =\ Ska kolla efter sushi som jag hitta där förra sommaren. Det skulle vara en perfekt lunch. Och vädret då? Det var inge roligt idag! Bara mulet kallt. Hej! :) jag sitter nu äntligen på bussen! Dock kommer det ta lite extra tid eftersom den går via åsele, Men de är ingen fara. Bara att lyssna på musik och luta sig tillbaka:) Ska passa på att äta lunch i Åsele . Hoppas på att hitta sushi där. jag hittade nämligen det förra sommaren.:) älskar det! Och vädret är ju inte Okej Men jag tänker dissa det och njuta ändå! Det är ju trots allt sommar så jag klagar inte:) Nu är jag framme i åsele så nu ska jag kika runt och se om det finns något liv kvar efter åselemarknad x) PUSS

Kommentera

Publiceras ej