K-SUGARLÄPP FTW

1kommentarer

HAHAHA, förlåt Men jag köpte KORV. Och då fick man se en dam med världens Underläpp! Den putade ut mer än ji de puta! Min första tanke var: JÄVLAR, hon måste ha sugit rejält i sina år!? Kunde knappt sluta stirra på den! Haha förlåt Men den gick ej att missa, om ni sett den skulle ni förstå :) Men då var frågan, Är jag bättre själv då? Undra vad folk tänker om mig när dom ser mig sitta här? Sitter nämligen "mitt i" åsele vid fontänen och smaskar korv Medans jag sitter och flinar för mig själv, pinsamt. x) Har varit här i typ 45 min, BARA 40 min kvar! Ser en rumpa oxå, Nice. den putar mot mig. Det är fontänkvinnan som näckar och sprider vattenstrålar liksom glädje. För den som orkar bry sig och läsa så har jag shoppat "STEN" på konsum som jag ska göra nåt fint med ljus och växter i badrummet :) Var oxå in och kolla rea i en butik. Wow vilken rea Alltså Ah, fast ne. Sen gick jag till banken. Och en gubbe hälsade på mig. Han verkade lite borta, alkis? Det verkar finnas minst en sådan i varje litet samhälle. Sad but true. Jaja nu är jag pinsam igen, det är knott här som tusan och dom biter mig på kvinnliga överdelar som jag måste klia tillbaka på i smyg. Fast jag kanske faila med mitt smyg. För nu kom en turkis och satte sig mitt i mot. Usch... Längtar efter bussen. Och nu har jag skrivit i snart en halvtimma. Drygt 20 min kvar. Jag ska hålla ut så länge! Men det är bara att höra av sig om ni vill mig något :) Puss

1 kommentarer

FRIDA HJÄRTA KEVIN

28 Jul 2010 20:53

SV; Okej, vad kul :D

jag har jobbat :)

Kommentera

Publiceras ej