Hemma

2kommentarer

Fan vilken helg säger jag då bara! :D
Är så jävla glad!
Har partayat med super folket!
Har haft det underbart med mina grabbar (Emil B, Emil H, Markus A, Isak F) ni e bäst! <3
Lätt bästa och äckligaste tältningen någonsin.
Roligt tält med 3 "sängrum" och äcklig värme på morgonen.
Har varit en lagomt vinglig helg med bara härligheter!
Fester och öltält och the dancefloor!
Träffade mycket nytt trevligt folk från olika ställen!
Träffa Petter oxå, det är ju så logiskt eller vad?
Och på trilllen hann man se Lillasyster och Dirty Sanchez bland allt mingel och vingel.

SkiT bra med bussen som går mellan campingplatserna och trillen!
Och Karusellen som de hade där oxå! (Tummen upp)

Imorgon Blir de tillbax till åsele och gå marknaden med familjen :)
Och troligtvis se Eric Saade (wiiee jaag kommer döö lixom!! Eller? Ah..fast ne) , får se om han är lika söt i verkligheten?

Måste dock säga att det va jävligt skönt att komma hem och duscha i lugn och ro.
Äta massa tårta för att Mamzan hade sin födelsedag igår och så fick man fira henne <3
Sen nu ska de bli gudomligt att sova i sin egna stora mjuka säng!

Lägger upp lite mer bilder imorn.




PUSS




2 kommentarer

Ajzaek

20 Jul 2010 01:04

AWESOME!!! :D Vi var lätt dom snyggaste och grymmaste på markndaden ^^ Btw din rumpa kommer att vara med i min film som jag lägger ut NU :)

Missdicksdotter

20 Jul 2010 19:29

Haha elller hur å de är så de ska vara! :D

HAHHA ja för fan ja märkte de när jag såg den x)

Kommentera

Publiceras ej