Eric Saade

2kommentarer

Nu har jag äntligen fått se Eric Saade live :)
Trodde jag inte jag skulle få göra.

Han var HELT OKEY ;D Hälften libanes och hälften svensk går faktist hem ordentligt!
Och fin röst hade han live, han var faktiskt bättre live tycker jag !
har inte varit så jätte förtjust i hans låtar,
men han har faktiskt en speciell och härligt röst :)

Hann dessutom tränga in min hand och fick en snabb aoutograf så nu är jag nöjd :)

Har även lagt upp Petter! :)



Fångade honom med mobilen !


_______________________________________________________________________________________


Jag, Petter och Anna Fredriksson ;)



Foto, petter bilder: Carolina Sagastume

2 kommentarer

iDA

19 Jul 2010 23:53

men du kan va fiiiin! <3

pettanbooi

20 Jul 2010 01:06

hihi tiiep kul :]

kolla min blogg www.pettanbooi.blogg.se läs, kommentera och sprid vidare :]

Kommentera

Publiceras ej