Barn ?

0kommentarer



Jadu kan ju summera denna helg.

BĂ„t
CS
StÀdning
Flygförbannad
Skrattokig
MAssa telefonsamtal (uppskattas!)
Födelsedag ( inte min :( )
KvÀllsmys
Film
Barn

Ja jag avslutar med Bbbarn, för att nu tÀnkte jag ta upp det.
I helgen fyllde min lossas moster Ă„r och hennes son och hans tjej ska ha barn!
De blev mkt kÀnslor bland familjen och vÀnnerna! :]
Och dÄ kÀnde jag, ÄÄh vad jag vill bli mamma och fÄ ett jÀtte fint och snÀllt barn med en underbar man!
Det mÄste ju vara den underbara perfekta framtiden!
Bilda familj med nÄgon man verkligen Àlskar, anvÀnda all kÀrlek för att skapa nÄgot man fÄr Àlska tillsammans!

Men .... dÄ var de ju de. Hur ska man föda ut ett jÀttefint barn ????
Varför ekar det *plopp* i mitt huvud nu?
(Jo Anna brukar lossas föda barn i luften, eller var det en flaska hon hade kört upp nÄgonstans? minns inte riktigt..
Men hon brukar dÄ lossas att hon drar ut nÄgot och sen lÄter det *PLOPP*!)
Men till saken nu x)
Ingen var vÀl precis vacker nyutkommen! Och snÀllt och lÀÀttskött kan man ju drömma vidare om!
Dock tror jag att jag kommer finna mig en vÀldigt trevlig och snygg MAN! <3
Som jag kommer dela massa fina stunder med! Blir smÄnyfiken ibland vem det kommer att vara :]


Min Laxi<3

MyskvÀll hos Dorran & SveÄke




Sommrig blomsterbukett som moster fick!


Kommentera

Publiceras ej