Knock knock IGEN

0kommentarer




Ah, nu e jag vaken igen.
Fasst de kanske inte var tÀnkt egentligen...
Blev fan smÄskraj nu nÀr jag tÀnker efter!

Vaknade upp av nÄn sorts knackning nÄgonstans.
Sov ju typ fortfarande sÄ jag vet inte riktigt om jag tÀnkte nÄgot speciellt.
Sen hörde jag dörren öppnas och en frÀmmande mans röst:
HallÄ?
DĂ„ TÄNKTE jag: Jaa hallĂ„ pĂ„ dig mr. grov i rösten som klampar in i mitt hus Ă„ vĂ€cker......
VĂ€nta... nu .. :S
Fan jag kom pÄ vem de var! Pappa hade tagit hand om Hans post!
SÄ idag klockan 13.00 skulle han hÀmta sin post...
Jag som blev smÄskraj svarade ju inte ens, eller klev upp för att kolla..
Stackarn... Hoppas han sÄg den och tog den
sÄ inte han var tvungen att Äka utan den :(
Varför e jag sÄ dum?


Denna bild har jag lagt ner hela min sjÀl pÄ, som en förlÄtelse tÀckning!
Den tog 4 min att göra! <3


Puss.

Kommentera

Publiceras ej