Fejl

1kommentarer



Tjabba! Lyckliga damen här?
Nä skulle inte tro det!

Min dag började såhär:

Skit jävla glad att jag tog mig upp en vettig tid (07.20)
Koka kaffe fixade håret och var klar på god tid.
Såg Linn gå ut påväg till skolan så jag öppna
fönstret och sa att hon skulle vänta på mig :)
Jag kände efter nycklarna i fickan smällde igen dörren sprang ut.

Sen tar jag upp nycklarna och inser att de e fel nycklar!
Smart jobbat puckoarsle!

Inte nog med det så har vi 2 block efter varann och tydligen så hade jag inte lektion förän
10.20.
Där stod jag utlåst kl 08.20 ...
Ringde dompis men telefontjafset öppna inte förän 09.00.
Så gick hem till Anna.
Fick sedan reda på att vi skulle pröva Studentmössorna kvart över 9..
Så kvart över kom dompis och öppna och sen blev de sudentgrejset..
Allt gick på 1000kr ajaj stackars mamma, ska hjälpa till att betala! :)


Hade totalt glömt ESTETFESTEN som är ikväll! :D
Så nu är jag glad igen! ;)
Hoppas bara inte mer krånglar!


MAssa Puussss nu för jag e så glad! :)

1 kommentarer

iDA

30 Aug 2010 16:59

sv;

tack! puss<3

Kommentera

Publiceras ej