Skoj med Kalleboi

2kommentarer



HAHA idag hade vi samhälls med KalleBoi <333333333
Fast han heter nåt annat egentligen, nånting med Karlsadsbo?
Ahja tyckte KalleBoi blev super ! :)
Han var ju lite speciell om man säger så.
Babblade på med sin sexiga brytning som nån annan pratkvarn stup i kvarten.
Men men alltså han pratade konstant! Eller de kanske va de jag sa nyss??..
Jamen han använde verkligen hela kroppen när han pratade så man
visste knappt vad/vart man skulle fokusera.
Han vevade med armarna och snurrade runt handflatorna väldigt mkt.
Om man tänker på hur mkt han använder rörelserna börjar man bara skratta xD
Plus att han babbla ju så mkt så man håller på somna men vips så åker hans röstvolym upp
några 1000 decibel och du blir klarvaken igen!
Hans röst går som en Bergochdalbana!

Annars är haan inget speciellt.
Kommer bli så drygt med samhälls!


Haha här råka jag rita en bild av honom omedvetet.
Kollade på honom sen ner i pappret och insåg vart jag fått inspirationen ifrån!



Jo visst jag lyssnade till en början iaf..





2 kommentarer

Emma

26 Aug 2010 20:25

SV: Ursäkta Mathilda, hade inte sett ditt svar förren nu! Ja, det är väldigt kul att vi är ifrån samma ställe, spännande! Ne, jag har inte varit tillbaka än, men ska de med familjen min om två år ungefär! Har du varit tillbaka eller? :)

Emma

26 Aug 2010 20:27

SV: Sorry, segt svar! Det är spännande att de är samma land som vi kommer ifrån! Ne, inte än. Men om två år åker jag med familjen tillbaka för att se allt! Själv? :)

Kommentera

Publiceras ej