seg dag!

0kommentarer




aLLTSÅ, Jag borde ta de lite lugnt... Har haft kvar förkylningen
i snart 2 veckor. Så fort jag känner mig lite frisk då röjer jag sönt.
Sen dagen efter har jag svullen hals eller typ feber.
I  morse hade hela jävla halsen svullit upp och jag lät som en äckel gubbe när jag prata!
Nu ligger jag utpustad i soffan och funderar på vad som hände med min städning.
Känner mig faktiskt bättre nu så ja skulle kunna städa upp snart kanske...

Skulle se nya Twilight med några kompisar ikväll, men är ju förkyld som en sNurf. blir nog att se den hemma hos
en grabb någon annan dag :)
Är dessutom så sugen att se Vampires suck! Lätt sköön! :D

Ja oj nu blir de filmkväll hemma hos mig plötsligt! Skönt, blir rysare.
Förmodligen The Ring, på min vhs och på Tvn. kommer måsta slänga ut den se! xD
Fyfan.. ;P

Men NU SKA jag STÄDA! :D
Och de på bild bevis!

Pusss




Så jävla skön eller hur? :)



Kommentera

Publiceras ej