Lördaag

3kommentarer




Hemma igen och tröttttt, Kaffesup nu.
Badviken igår, blev ganska mkt folk ett tag! :)
Dock blev de mörkt och börja regna så man såg knappt vem man prata med x)
Kan lugnt säga att det blev en våt natt.
Har fortffarande jäkligt mkt sand i på överallt på skorna och på
övriga prylar jag hade med mig dit, någon som känner igen sig?
Till och med i chipsburken som hade lock.
Var med super söta Ida hela kvällen och vi hade ett jäkla besvär
med alla "knäppa" pojkar (bara att ta åt dig om du känner fört), och paddor ?

Ikväll blir de fEst och Dansgala, ! <3
Undra vad man ska ha på sig?

Var inte den bästa fotografen men..

"Den svara korven"


Söta




Tidigt grilla träd

?

ful

3 kommentarer

Anonym

21 Aug 2010 16:04

är söt!

haah paddan! :D:D <3

mliii

24 Aug 2010 21:53

HAHA! Där är ju jag med mitt korvbröd :D

Missdicksdotter

24 Aug 2010 21:58

Ida, du jag och paddan <3



Mli, Haha klart som fan ! ;D

Kommentera

Publiceras ej