Treeöttis

0kommentarer






Fan vad jag är trött, välkommnar er med mitt första ord "Fan" såg jag ;P

Kom just hem från villis.

Dagen började:
Hade ställt klockan på 06.30.
När jag vaknar är de inte av något alarm, jag ligger och håller telefonen i handen
precis som att ja ska skicka ett sms eller nåt, blir förvirrad och kollar på klockan som är 06.37?
Och det står att alarmet ska ringa 06.45. Det betyder alltså att jag snoozat i sömnen.
Feels creepy to me!
I alla fall så fortsatte jag snooza... till 07.15. De vill säga en kvart innnan ja skulle åka.
Klädde på mig och åkte in med mamma.
Slängde mig i soffan på hennes jobb och lyssnade på musik.
Kunde sova i 2 timmar tills jag skulle till optikern. Men inte gick de sova inte =/
Låg som en rastlös orm i soffan.

Sen fika och surra ja med mamma och hennes jobbarkompisar.
Sen drog jag iväg till optikern. Min syn hade knappt förändrats sen förra året så de va lugnt.
Skönt de iaf så ja inte måste byta styrka på mina linser :)

Satte mig ute i solen ett tag, och plötsligt dök min barndomsvän upp :)
Isak, och vi satt och prata ett bra tag tills han skulle tillbaka till jobbet.
Då drog jag och käka Lunch med mamzan, de va nåt super gott vet dock inte vad de heter x)

Gick till Swediz och hämta mitt nya id-kort (Y)
2 svarta män satt och stirra på mig utanför ica, de försökte prata med mig men ja
lossades inte höra. Tycker bara de e otäckt.
Hick hem till Helena och vi låg ute och stekte flesk resten av dagen.<3

Hemma blev de glass och pannkakor, mumss :*

Köpte något oxå... ett par..... SKOR :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och dom var superskööna att gå i ;)
Ja vet jag köper alltid skor men dessa var faktiskt på rea! (Y)

Nä nu är jag seriöst så jävla trött och tråkig. Jag finns i min säng med min mobil
om ni vill mig något :)

PuSsA






Kommentera

Publiceras ej