Äventyr

0kommentarer



Okej, kul kväll?
Mamma och pappa skulle u och kolla hallon och jag hade ingen lust att sitta hemma ensam.
Så jag drog med, tog ballerina på mig för att markera att jag INTE skulle gå utanför bilen
förän vi kommit hem.
Men om man åker från sin egen skog till en annan blir man kanske lite nyfiken.
Blev ju tvungen att kika..
Dock såg de precis likadant ut i denna skog oxå.

Kvällen blev ju Inte som den brukar och jag känner mig som ... skogsmulle.
Ah sådär fri i naturen, älskade den friska luften,
surrade med insekter, blev ett med djuren, klädde av mig naken och kramade ett träd.
NÄh, så var det riktigt inte.

Det första som händer, 1 min efter jag klivit ut ur bilen, jag ser en häftig blomma som jag ska fota.
Ställer mig i en bra pose för att få en bra bild, och FJONG!
så har jag fått ett mygg jävla bett........ i röven! FU ;@
Blir sur och går vidare, försöker kolla efter en stig in i skogen men hittar dock ingen.
Så då väljer jag ett ställe där jag går in.
Där träffade jag på en utav anledningarna till att jag inte brukar gå i skogen längre.
Jag är 2 mm från att gå in i ett FETA stort spindelnät med en dryg spindel MINLF (mother i not like to fuck) med
långa men osexiga ben i! FY OCH BLÄÄÄ
Tog en lång omväg och började skutta in i skogen!
Sen kom min hund skuttandes till mig.
Nu är jag hemma igen, och hittade sand i min strumpa ?
Får inte ihop de hela riktigt..

PUSSS






Blomman som jag offra min röv för!


Söta?


Strandeen idag!


Kommentera

Publiceras ej