SNauten!

1kommentarer





Kvällen blev riktigt AzuM! ;D
Kom ju hem vid ett och försökte sova, men de gick inget vidare.
Sen vid 18.00 ngn  gång då kan ja äntligen somna ojäkligt djupt!
Sedan kom Isse och Aiken och skulle hämta mig för vi skulle BASTA :)
Hade öppet fönstret lite på glänt så dom kika in vid fönstret bredvid sängen.
Jag är nyvaken såklart och så kommer två andra
läskiga snubbar och börjar prata med grabbarna?

Tydligen har Isse och Aiken klättrat upp efter gallret
smygit vid mitt fönster och sen puttat upp mitt fönster vilket dessa snubbar såg
Som var POLISER! xD HAHAHHAHAHAAa
Dom skulle fjolla sig och då fick dom snuten efter sig! SÅ jävla kul xD

Sen ser en av dom mig i sängen och blir förvånad och frågar om jag känner killarna xD
Jag som nyvaken var blinka typ med ögoonen som ngn trögis och svara, jaja men ja!
Och så drar den andra iväg med isse och frågar om
han haft kontak med polisen förr och om han använt droger xD

Samma snut kollar in på mig och frågar om allt är okej med mig xD
HAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAA
Sen cykla vi iväg och basta!
Var 1000 årsen ja cykla sist och jag har aldrig cyklat i en stad så de gick crazy till en början!
Skrek mer än vad jag trampa tror ja.. Hahahaa
Underbar kväll iaf! STOR (Y)

1 kommentarer

Emma

01 Sep 2010 08:18

Vad gulligt! Vart blev du hämtas i Sverige då? :)

Kommentera

Publiceras ej