Raaowrr

0kommentarer



Skulle  ta moppen och åka och klippa klart gräset.
Gissa vilket flum som ställer sig mitt i vägen och tittar på mig, utan att flytta sig?
Jo Pappa! Jag börjar fnissa och väntar på att han ska flytta.
Får till slut viftar bort honom med handen.
Jag kör ut på vägen och tänker vad det var med honom!
Sen kikar jag i backspegeln och vem ser jag där då?
Pappa har gått fram till vägen och tittar efter mig.
HAHA, ganska så onödigt om du frågar mig,
som om detta rusade igeonom hans huvud: Jaha ska du åka nu, jaja hejdå då.

När ja skulle klippa var det massa äckel mygg, en hel farm eller svärm kanske man säger?
Var då inge trevligt.
Fick även betalt så nu ligger jag här hemma i soffan och smeker på mina sedlar :}
I bakgrunden spelas romantisk sexyfon musik på radion,
fattas bara en MAN, var e min MAN ? Eller kanske KVINNA?
ELLER nej, då får jag knappast ha mina pengar ifred
så det räcker nog med CHR Polhem och Karl XI som finns på sedlarna ;)

Pusss


Kommentera

Publiceras ej