Music <3

2kommentarer




Wiiiee :D

Fattar dedär med nåt spännande jag kände på mig nu! :)
Hade riktigt trevligt på bussen och nu är jag hemma!
Telefonen ringde nyss och det var min sånglärare :)
Har funderat mycket kring om jag ska fortsätta med sånglektioner
eller om jag ska fortsätta spela gitarr!
Så såhär blev det, eftersom kön till gitarr alltid brukar vara lång så ska jag sjunga så
länge jag står i kön till gitarr. :) Super idé ju! :)
Så på tisdag 11.10 ska jag träffa min musiklärare :)
Känner mig taggad, plus att jag bor just bredvid musikskolan ;)






2 kommentarer

iDA

29 Aug 2010 20:37

yaay! :] <3

Emma

29 Aug 2010 21:29

SV: okej, ne inte jag heller, eller några stycken bara! men sjukt spännande!



då var du liten när du kom till Sverige. Jag var bara 10 månader när jag kom hit:)

Kommentera

Publiceras ej