Kurvig och glad

0kommentarer




Vissa klagar på att  dom är för tjocka och massa, men jag kan säga här och nu att det inte är roligt
att vara för smal heller!
Många tycker att jag är lagom smal men egentligen tycker jag själv att några extra kilon inte skulle sitta fel!
Hellre att man har lite fett på kroppen och är kurvig än benig och okurvig!
Just nu orkar jag inte bry mig så mycket om vad jag väger men när jag blir förkyld är det stora problem.
Vissa har lätt att gå upp men de finns oxå dom som har lätt att gå ner, som Jag.
Jag kan äta hur mkt som helst men knappt gå upp. men om jag äter lite på några dar går jag ner jätte snabbt
och sen får jag svårt att gå upp igen, kan ta några veckor innan jag går upp det jag gått ner på en vecka :/
Jag har alltid varit smal, och när jag var mindre var det jätte jobbigt speciellt i pubiss åren. :P
Men även idag har jag det jobbigt när jag är förkyld för jag har inte mkt underhuds fett som kroppen kan ta och då går jag ner flera kilo :( Vet att flera har har som jag och att de är minst lika jobbigt!

Men fick alltså en rolig kommentar av min mamma som faktiskt gjorde mig glad!
Mamma: Har du vägt dig på sistonde?
Jag: Neej?
Mamma: Nehe men jag tycker du har blivit lite rundare.
Jag: Jaha... vart då? O.O
Mamma: Jamen, Rumpan och så

HAha det var bra sagt, och för det ska jag äta massa mera fläsk ikväll! <3

Kurvig och glad ska man vara! :)

PUSS


Kommentera

Publiceras ej