Joduuu..

1kommentarer



Nu börjar man vakna sent igen :P Men antar att jag inte är den enda?
Ajaj på dig duu. ;)


Har ingen aning om vad jag ska göra idag :O
Får hitta på nåt spännande .. MEN som vadå?

Fan vad tråkig jag känner mig idag, inte kul!
Tänk tänk tänt....

...TÄNK om man var så där liten, då man gjorde vad som helst till en kul grej
Och man kunde hitta på vad som helst närsom helst!
Man kunde tex sitta och rita och så fick man plötsligt
en helt ny idé om vad man skulle göra, så gjorde man de tills man hitta på något nytt!
Hela dagen lång tills man somnade till en godnattsaga.. Buuuhhuu D':


Oj, höll på att skriva never lose your virginity.
Men de blev ju helt fel, tar de på svenska istället: Tappa inte din ungdomlighet/barnslighet ?!
Här är jag när jag leker med mina leksaker, 18 år, japp.
I promise to never lose my childishness!












PUSS

1 kommentarer

iDA

04 Aug 2010 15:39

haha så jävla söt du är :] <3

Kommentera

Publiceras ej