Idag är jag dum (+Turk4)

0kommentarer



Idag är jag dum dum och dummast.
Cp i hjärnbögen och dum!
Får se om några små barn vågar sig hit och sälja/skänka pepparkakor.
(GEMIG :@)
För det stämmer väl? Att man blir snäll av pepparkakor?
Så sa då mormor och massa fler och jag var väl rätt snäll, ibland.
Om det är en lögn så är jag arg på den personen som kom på att nämna
något sådant!
Och förresten vart är mina pepparkakor?
Börjar ledsna på att vänta!
Varför just pepparkakor?
De låter ju mer som att man borde få snetändning av dom!
Sockerkaka är väl mer lämpligt för att bli söt och snäll, huh????
Nu ringer alarmet IGEN men för sista gången kan jag lova,
gillar inte den där jävla snooze som ska hålla på och ringa varenda jäkla morgon!
Blir så less alltså! Men nu dissar vi honom och säger som grynet!
Ta ingen skit!
Och gå inte på dedär med pepparkakor, ät socker kaka istället
Det är mer logiskt.

Aboow, jag säger då bara de!?


Lagomt less på all ful reklam som ska dyka upp

Kommentera

Publiceras ej