God-morgon

0kommentarer

Godmorgon :) Fint väder idag! Ligger och funderar lite.. Drömde en mardröm i natt.. De var vinter, åkte skoter över skön, svag is och jag var så rädd för att dö. Jag kände hur de iskalla gapet ville snurra ner mig i det svarta djupet. Vattnet var så kallt att det kändes som nålar och knivblad mot kroppen. Skit kul Alltså. Yay Happy day :-P Ahja har Beslutsångest... Ska jag åka hem om en timma? Eller ska jag stanna tills i morgon? Alla verkar sova just nu eller nåt. Vill hitta på nåt innan jag somnar igen. =\ Vill ut och shoppa nåt.. Slööööööö jag blir. Vackert väder utanför. Koka kaffe ska Ja gör' Här i lycksele prat ji brett Men du, he e ba nice me fett. Ja tack, jag har mina stunder. Även jag kan gå djupt ibland. Jaa äntligen svarade maccc <3 now i can live! x)

Kommentera

Publiceras ej