Fyfan...

0kommentarer




Detta är sjukt äckligt...
Mina ögon är svullna, kliar och svider.
Näsan rinner och kliar.
Jag har sår i munnen, precis som skärsår när jag följer köttet med tungspetsen.
Det svider lagom JA men kan inte komma på var de kommer ifrån!
Så äckligt ... =( Blir fan skraj...........

Och inte nog med detta spelade jag detta sjuka spel som Emil länka.
Kommer inte sova gott i natt säger jag, mår illa av bara tanken!
Spelet går ut på att tortera denna person på massa olika sätt.
Jag testade lite bara för att kolla, men blev spyfärdig!
Är väldigt känslig mot sånt här eftersom jag har jätte lätt för att känna
hur saker känns i verkligheten :S Så är det med allt.
Bra om man kollar på en mysig film iaf.

Vad beror mina sår på... :S vågar inte sova..



Kommentera

Publiceras ej