Dagens Fail...s

0kommentarer



Okej, alla gör vi fails. Mer eller mindre, till och frÄn.
Idag hade jag dock en extrem dag.
Började med att jag hade gjort kaffe som just blivit klart.
Jag hÀmtade en liten kaffekopp, klÀmde in 2 fingrar i porslins örat.
HÀllde försiktigt upp kaffet och hela koppen blev glödhet pÄ nÄgon sekund.
Skulle skynda mig att stÀlla undan koppjÀveln.. Men gissa..
DÄ hade fingrarna fastnat i örat! panikslagen och irriterad stod jag och sprattla med benen
va de nu skulle vara bra för. Tillslut fick jag ut fingrarna och blev glad igen :)
Mycket Gott kaffe mÄste jag sÀga ;)  trots the accident!

Jaja sen nÀr jag höll pÄ stÀda sÄ fint hÀnde en klassisk grej.
Jag bÀddade sÀngen och skulle strÀcka mig för att dra in överkastet, och klonk!!
SÄ hade stortÄn fÄtt sig en fin Äktur in i sÀngbenet!
Ajaj i foten kan jag ju sÀga!

Sen diskade jag i köket och hade ena skÄpdörren öppen, den som stÄr mest ut mot ingÄngen till köket.
Jag ska gÄ ut ur köket och ser skÄpdörren, min första tanke Àr: Hihi dendÀr kommer jag slÄ huvudet i snart, eller fast ne nu har jag ju sett den. ÄsÄ skiter jag i att stÀnga den.
Sen nÀsta gÄng jag gÄr ut sÄ BAM! DÀr fick man en gratis köttbulle i pannan va..

NÀr jag lagade mat idag tÀnkte jag: fan va BRAA jag Àr pÄ laga mat alltsÄ! ! :D
Tog upp en makaron med fingret rÀtt ur kastrullen.. Great va tror ni jag gör, jo jag brrÀnner mig ?? ?
Sen sÄ har massa vatten Ängats upp pÄ kastrull locket som jag hÄller över min fot.
Happy times!

Ahja men vafan nu behöver vi vÀl inte prata om hur jag klantar mig hela tiden vaa!

Mysipyys


RÀcker med 1 finger nÀsta gÄng Mathilda! okej ?


Klant!


Lika glad e ja för de men gladast e nog?


Puss Natttiii

Kommentera

Publiceras ej