Dagens fail

0kommentarer



Hej har varit vaken i en timma nu, och ja varför?
Min telefon levde ett eget liv igår när jag prata med nicke.
Den slog av sig osv utan någon klar andledning.
Och i morse när alarmet gick igång (Trodde jag)
var klockan 11.45 nånting... Och de va alltså inte mitt alarm som gick
de va någon som ringde. Super va!?
Missa att playa alla ettor idag alltså :Z

Inte nog med denna fail, så skulle jag äta frukost/lunch och tänkte
absolut inte på att jag är laktosintolerant så jag tog inte ens tablett
när jag skulle äta ost...
Hej åhå va det krampar nu och jag mår illa, och dö.

Snart blir det att traska iväg till skolan och ha EOS
Mitt hjärta säger Yippie! Ahh...
fast NE

Jag känner verkligen vilken BRA DAG DEHÄR KOMMER BLIIII

Im going Blue Today!

Kommentera

Publiceras ej