Baad

1kommentarer



Ska jag säga som alla andra bloggare?
Ursäkta för en dålig uppdatering!
Men de tror jag i själva värket ni skiter fullständigt i så who cares :)
Internet har ju knasat vilket ledde till att min tid fick gå åt annat,
T.ex städa och annat skit skoj som man gör för att överleva med gott samtvete.
Men har faktiskt stekt mitt fläsk ute i solen en hel del med, riktigt skönt!

Fick även mitt mobila bredband idag som jag tänkte använda istället.
Men är de inte så typiskt, då bor man ju mitte ute i skogen för tillfället
där inte ens en liten fjong signal går fram via de nätet.
Där rök min chans att ta igen de förlorade datatimmarna!

Men nu så funkar det vanliga lite grann, till och från...
Så ikväll Kanske jag slipper se fler 2 and a half men avsnitt
som jag redan sätt flera gånger.

Puss

Här har ni en läskig bild på mig utan smink igår,
när jag försökte spela så glad fast jag inte hade ett skit att göra




1 kommentarer

narges!

14 Aug 2010 22:41

heyo!



Såg att du va med & tävlade om löshår & linser fast inte vann :( för att göra dig gladare så har jag en tävling på min blogg där du kan vinna löshår i äkta kanekalon hår & cirkellinser som foki har!



Tror inte någon tackar nej till långt hår & stora ögon!



In på min blogg & tävla du också, stor chans att vinna då det inte är många som tävlar, bra va?



Ses där, kram!



http://vahedi.webblogg.se/2010/august/tavling-vinn-loshar-linser.html

Kommentera

Publiceras ej