1-årsdag + spontanfest

2kommentarer

fasiken nu hittar ja inte musen ..brb ehe.
... sådär ja den hade smygit sig under sängen, den lilla sladden avslöjade vägen.

Hej, nu är jag vid liv igen :)
Kom just hem, är trött som fasiken men ska hålla mig vaken ett tag till!
Gårdagen var helt okay! Plus jag å min Helenas 1-årsdag som
egentligen är i Agusti/september nånstans,
Men står de på facebook så äre väl så!
Kom ju en hel del, till och från på spontanis.
Gräsmattan var rätt skön vilket insäktsjävlarna INTE VAR. :@
Aggra på dom rätt skapligt ett tag och nu har man ömma bett överallt!
Men mycket trevlig fest måste jag säga, en fin idé av Ida Björkman, Petter Löfgren, Applåder! :)


Idag var det slappan som gällde för hela slanten.
Frasses, film och mera film! Blir nog en film till nu och sen snark!

Lite bilder som lyckades komma med under kvällen!


SNYGGASTE BLONDINEN <3












GODNATT!

Puss






2 kommentarer

emilkingen

08 Aug 2010 01:44

naaw du ja baby <3

mli

08 Aug 2010 13:10

Hahaha hjärtögon <3

Kommentera

Publiceras ej