Sunshine

0kommentarer


Inlandsmässan idag.
Var med Bästaste Nathalie :)
Vi körde Turk style (mest jag :] ) och plocka på oss allt man kunde få gratis.
Godis och små fula saker :P
Vi hade riktigt tjejsnack med goa detaljer!
Kan ge 2 ledtrådar: Saftig Stjärt och Grovheten! xD AAAH
Sen såg vi tyvvär några dåliga tjejer dansa väldigt dåligt :P
Anna B sjöng sina låtar och hon är toppen! Den tjejen kommer gå långt med den starka rösten :)
Sen så blev vi förföljda av min konstiga pappa. Men han passade ganska bra i vårat mongo gäng.

Senare underkvällen tog jag en låång (4km långt för mig!) jogging tur till mammas frsör, hon körde bil.
 De var Jätte skönt men dock lite för varmt.
Sedan drog vi iväg så jag skulle få övningsköra.
De gick super idag och jag gasa på så mamma skrek, haha så kul de kan vara!
Sen hitta vi sån där cp svamp som såg ut som hjärnor! Fy Säjtän! x)
Kom hem vid 10 och skäka Middag! Potatissallad ;P
Nu latar ja här med en Mango Shot :)


Tjejen som kan modet 2009 ! ;)



Wannabe NattePatten! ;)


Jag beundrar Nathis lillebror och hans polare medans dom spelar GH !


STEK MIG!



Anna Bergström och hennes band!


Stekar bild på min älskling! :*

Kommentera

Publiceras ej