Helg

1kommentarer

Det suger att vara sjuk!
Låg ju med feber i torsdags och igår var jag bara trött och seg :(
Men idag har ja kryat på mig. Har haft världens överskotts energi!
Har gjort massa saker känns det som.
Syrran och jag har haft skit kul. Vi har spelat badminton. Hon spöa mig!
Men de var bara för att de blåste och jag har varit förkyld och för att hon bara hade tur! ;)
Men i alla fall så fick jag vara med och spöa ut Tony! Haha!
Sen så körde vi lite agillity med Söt Laxi, Han är så duktig. Vi lärde han oxå att åka skateboard!
Jag är impad, vilken kille alltså! Glad dygnet runt, alltid busig och Gosig :)  Tänke om alla killar kunde vara så?
Hmm? ;) Nä nu ska ja inte klaga!
Orkar inte skriva mer nu, lägger upp lite bilder istället!




De är inte lätt när de är svårt, När man är liten och.... Förkyld




Trött och sliten! :(





Bruden som är snygg 24h varje dag! Även i stövlar! ;D
Puss på Syrran! :*



BADMINTON IS THE SHIT YOU KNOW!

Världens gulligaste och klokaste syster har ju jag fått turen att ha!




Min söta lilla mamma som fixar inför sommaren!




Haha vilka sötnosar, skrattade i evigheter kändes de som! :)




Våran fina kaktus blommar jätte mycket! Och dom är rosa! :D Love it




Fotat hemma ! :) Våren är underbar <3




1 kommentarer

Syster

24 May 2009 22:48

haha jag hade inte tur jag är bäst i badminton!! ;-) men usch å fy vilka hemska bilder du lagt upp!!!!!!! :-O Hade de superkul i helgen, längtar tills nästa gång då får vi se till att göra nått riktigt crazy!!!! hehe!!

PussPuss

Kommentera

Publiceras ej