CP internet

0kommentarer


Vi spanka skiten ur internet så nu kan vi inte använda de för än nästa vecka, fan oxå :(
Men men inte ska ja lata ner mig för de.
Har varit jätte duktig idag, har gjort ett prov som ja ska lämna in i morgon.
Och så hade vi ju NP, hoppas de gick bra för er andra :)
Jag skrev då nånting på alla förutom den sista för den hann jag tyvär inte med :/
Sen har  jag och min "fru" växlat mellan pepp och depp!
Ena stunden va ja alärt och busig medans hon var tjurig och tråkig, nästa stund kunde de vara helt tvärtom.
Mysko, måste vara vädreet, de sög idag mest mulet.
Hela helgen var ju underbar med sol och även måndagen.
Hoppas solen tittar fram igen i morgon :)
Btw så blir vi ju lediga på torsdag och fredag så då tar vi helg redan i morgon kväll!
Härligt blir nog familjen och vännerna min tid går till.

Min älskling är bäst! som vanligt då :) kommer sakna dig! Puss på Min Frizze :*


Stek dag


Träning ger.... Uthållighet? hmmm...


Cp internet och cp väder! Jag blir CP!!!


Big Ted av Paint konstnären Isak Fritz ! Förlåt men blev tvungen ju att gaya ner bakgrunden :]

Kommentera

Publiceras ej