Busigt Leende

1kommentarer


"Kiss me thru the phone or Put my number in ya phone?"

KOM I TID TILL SKOLAN IDAG :D Grattis mig och anna!
Men nu ska jag vara kortfattad för ja ska upp tidigt i morgon= 08.30
Dampa lös på min tavla igen.. *suck*
Solade, busa me polarna, pussa älskling, cyklade :D
Var och kollade på när min älskade beef stekte i gymmet ;)
Mathea, Anna, Sofia, tårtan och jag Var på ES3s musikal avslutnings grej.  
Ritkiga stjärnor och tänk sen i framtiden? Wow :)
Sen drog vi hem till mig och kolla på " Old School " HAHA så ful film :]




Sweet, Sofia, Tårta


Personer som får dig att skratta dygnet runt är den bästa medicinen! <3

Men nuuu ska jag sova NAttti <3 :*

1 kommentarer

Carolina!

13 May 2009 15:48

MAthilda!

Du kan ju inte vara vaken kl 1 på natten då de är skola nästa dag!!

Kommentera

Publiceras ej