Mys Hos Isak!

1kommentarer


Nu sitter jag hemma i Min pojkväns mysiga rum!
Lurade skiten ur honom eftersom jag sa att jag missat bussen när jag redan satt på den ;)
Jag och hans toppen mamma planerade smart.
Och smartheten i Isak syntes inte på mils avstånd, men som vanligt då!
Hahahaa xD han kommer spöa mig när han läser detta!
Ska skynda så kanske han inte hinner komma tilbaka och se.
När vi kom hem vid 8 tiden drog vi till ett kraftverk, och skulle bada.
De var skit fint där och Isak gjorde mig lycklig varje sekund.
Just när vi kommit dit kom en främmande bil (FAN nu kom han  xD) och stannade på samma plats som vi.
Jag blev livrädd eftersom de stod och tittade på oss mellan träden :O !
Jag tänkte att de var värsta pedofilerna :(
Sen tog vi en promenad och när vi var tillbaka på badplatsen såg vi ett fiskespö xD
Pedofilerna ville ju bara fiska! Hoppas de fick en riktig "GÄDDA" då! xD
Sen drog vi hem och baka negerballar! (inget illa menat, jag är blatte, fAahN) JAG ÄLSKAR SÅNNA!
Men nu ska jag skynda för han är galen och suger på en avlång gummi grej! Fan vilket rönnbärsskjut!

Mus pus i min hus!

















1 kommentarer

Klapa min hår.

22 Jun 2009 21:19

Finn ett fel! Säger jag då bara på bilden där Isak håller i en chokladsnopp x).Det är en vårta på den med :O

Och kul att ni hann få besök av lite pedofiler oxå ^^

(h5)

Kommentera

Publiceras ej