Living my life

0kommentarer

Nu Àr det sÄ pass sent sÄ jag mÄste sÀga igÄr, haha!
Ja igÄr var en mÀrklig dag, mÄnga blickar och leenden fick man under dagen.
Förvirrande men roligt :)
Men inget frÄn den bÀsta, sÄg inte till honom.
De var dÄ iaf min dröm dag, allting hÀnde sÄ perfekt.
Har varit mycket glad idag, som ja inte varit pÄ lÀnge.
Min anna Àr verkligen underbar, hon fÄr mig alltid skratta galet.
Hon förlÀnger det positiva tankarna.
Men tack Àven alla andra fina vÀnner jag har som finns för mig, de Àr vÀrt livet att ni finns<3
Jag har riktigt tur som har sÄ underbara vÀnner, Stor kÀrlek till er.
VÀnnerna Àr den bÀsta Medicinen.

Mitt liv kommer nog rÀtta till sig ÀndÄ. Jag lÀngtar och jag ser fram i mot allt kul som kommer hÀnda framöver.
Blir kul pÄ valborg, trÀffa lite polare och hare chill :) Sen blir de Dansgala, och snart min födelsedag ! :)
sen sommarlov! MÄste dra pÄ festivaler och annat kul i sommar! Vi kommer ha sÄ roligt Brudar ;)

Men nu mÄste jag sova sÄ jag inte skÀmmer ut mig för en fin person, haha :] ÄsÄ ska vi ju se nÄn teater.



NattiNatti :)

Kommentera

Publiceras ej