Party Igår

0kommentarer

Haha, Dorotea? Tänk att jag tog mig dit. Har aldrig varit där, bara kört igenom.
Blev ganska ledsen när vi kommit fram. Hade helt tappat lusten och inte verkade de finnas någon vettig Goodlooking kille i ens egen ålder :slash
De positiva var väl att de var bra musik, men dålig stil me så mkt repeat.
Många duktiga dansare fanns på plats och dansgolvet gungade i takt till musiken.
Jag satt oftast ned på en stol och messade. Hade så tråkigt..
Så då bad jag Carro hjälpa mig hitta ngn söt, hon sa massa men ja klagade bara.
Till slut såg jag ett ansikte i det blinkande party ljuset :P
Min första tanke "Damn he's fine"
Och förlåt, men han var blond :P
Haha fan va kul.
Jag är ju inte bra på att ragga :S så fick en liten knasig idé. som jag aldrig gjort förr.
Och utan mina brudar hade de aldrig funka :*
Kvällen fick ett bra slut, Till slut ;)

Kommentera

Publiceras ej