Förkylning

0kommentarer

Hade riktigt roligt igår, fick lära mig bowling höll jag på skriva nu men :D haha!
Nej men biljard! Riktigt kul med rätt sällskap oxå :)
För nog va ja inte så jäla bra, jag "lobbade" bollen omedvetet och de var tydligen nåt ja inte skulle göra.
För varje gång jag lobbade, missade mina bollar eller sköt ner den vita bollen skulle ja måsta suga en k*k! och Jerry slicka Mus. (helt på skoj alltså). Ante var domare, fast han va sämst för på en match blev de 47 och en halv dase för mig och 20 fnask för jerry!
Ja vi är konstiga, men jag hade iaf roligt :)

Idag är de inte så roligt, för jag börjar bli förkyld.
Har sandpapper i halsen inte alls trevligt.
Får se om jag åker till lycksele ikväll eller om de blir en annan dag.
men förmodligen blir de ikväll :) finns saker jag inte vill missa!
Har jobbat lite med photo shop idag.
men nu måste jag skynda och packa!

Kommentera

Publiceras ej