Dålig vecka!

0kommentarer

Det finns så mycket att säga om dessa 3 dagar av denna vecka, men de handlar också om saker jag inte orkar prata om.
De blir bara jobbigare och jobbigare. Allt man försöker med är att vara ärligt, för ärligthet varar längst ?
Men ändå blir allt fel, för att vissa andra kan tydligen inte vara ärliga. Och folk undrar, Vem ska man tro på?
I grund och botten vet jag att de personer som inte kan vara ärliga mår riktigt skit.
Alla har vi väl ljugit om något dumt ? Något helt meningslöst.
Men de är saker som stannar i den personen tills den vågar erkänna, om den någon sin gör det.
Allt blir helt kaos på grund av ett rykte som kanske nu oxå är en sanning, Mensom utväcklas till något mycke värre.
Det finns så mycket skit snack, men hur ska man veta vad som är sant. Och hur ska man få människor att förstå de som man själv vet är sant.
Allt de här låter bara som skumt skit, som faktiskt är sant.
Men nu orkar jag bara inte tänka på det något mer, har sagt mitt om detta.

Haft 2 prov i veckan, Fy skäms på mig! För jag skäms!
Jag inser verkligen nu att jag måste skärpa mig, och jag är fullt med på det.
Känns till och med lite roligt att ha denna inställning om att plugga, så därför blir de att plugga engelsk glosor tillspå fredag strax. :)
I have to be a good girl, then carma gives something good to me. :)
Längtar till helgen då jag ska få komma hem! Hoppas de blir några trevligheter då också.
Känner inte för att sitta hemma och dega en helg till, måste ut och ha kul också.
Blir antagligen lite jobb med musiken också, ska fortsätta på min dunder låt förhoppningsvis om jag har orken. :)
Mer får höras framöver.

Kommentera

Publiceras ej