8 November

0kommentarer

Igår kväll blev de ganska sent antar jag.
Läste massa mejl och sånt, försökte med lite musik men humöret dog,
slutade med att jag la mig i sängen och läste sms vid kl 1.
Messade med några och måste ha somnat mitt bland allt skrivande.
Denna dag har varit väldigt kort, och de på grund av att jag klev upp så sent.
Jag vaknade av att lilla mamma knackade på dörren, hon frågade om jag var död?
Var lite komiskt tycker jag, klockan var 2 på dagen och jag låg som en liten boll under täcket.
Tanken av att klockan var så mycket gjorde mig klarvaken.
Jag klev upp och gjorde "frukost" eller vad man nu ska säga. Jag satte på radion för att förgylla min "morgon" med lite extra tråkig musik. Men de första som dök upp var kvinnor som pratade om hur deras män eller sambos behandlat dom. De hade blivit misshandlade och en ensamstående mamma blev tydligen tvingade att lämna sina barn och bryta upp kontakten med dem. Det finns Verkligen sjuka människor.
Sen palla jag inte lyssna mer när dom började prata mer detaljerat om vad männen hade gjort mot dem.
Satte på lite musik istället, Skönt :)  Hade värsta Partyt i köket för mig själv.
Som tur var de bara jag hemma då. Det är faktiskt roligare att fixa sitt fika och äta de med lite sköna moves och ljudeffekter. Jag vet jag är pinsam, men man måste få ha kul ibland, eller jämt tycker jag men viktiga saker är inte alltid så kul.
Sen fortsatte jag mitt party med att städa nedervåningen (jag vet :] jag är duktig) innan mamz och papz kom hem.
 Dom blir alltid så glada. därför är de roligt när man är klar, för de uppskattar de och så får jag pengar, Dessutom.
men jag lovar! de är inte bara för pengarna.
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer, mest latat mig framför datorn.
Skulle ha träffat en kompis ikväll men han blev sen så det sket sig.
Ville ut och hitta på något, men jag orkar inte ? så nu sitter jag bara här lugnt och stilla med en gosig katt i knät :)

Kommentera

Publiceras ej