Dagens ungdomar på Dollar

0kommentarer

Idag började jag skola klockan 10.30, riktigt skönt ;)
Hade kör inför Lucia och därför uteblev idrotten vilket också var väldigt skönt :)
Sedan hade vi engelska med 2 roliga redovisningar.
Vi fick sluta tidigare på den lektionen så då han man se på när några 3or uppträdde i fiket.
Dom är så otroligt duktiga, blir små avis :P
Sist hade vi matte, ganska roligt ibland, Lars är rolig och snuskig.
Vi fick även sluta den lektionen extra tidigt.
Då blev de att skynda hem på elevhemmet äta och sedan dra till secondhand butiken med brudarna.
När Anna, Jenny och jag kommit fram hade dom precis tänkt på
stänga men vi fick komma in en stund eftersom Nathalie redan var där inne.
Hittade ett halsband som jag köpte bara för att köpa nåt.
Sen skulle jag och Anna på Dollar Store! Det roliga mini äventyret med både skratt och snusk.
På vägen dit var förspelet, lite små snack om allt mellan himmel och jord.
Sen väl inne på dollar Was the real Shit.
Vi hitta roliga pepparkaks formar, men alla dom ovanligaste och fränaste var slut, så för Anna blev de en fisk och en kamel. Haha :)
Sedan monga vi runt och busade.
Lekte med gosedjur och poserade.j
Vi var riktigt stygga flickor, men de är ju vad vi är bäst på ;P
Sen orkar jag inte skriva mer, bilderna får säga sitt.
Puss på Anna :)



"Alla som inte dansar är våldtäcktsmän, din jävla pundare"

Kommentera

Publiceras ej